امنيت

كامپيوتر و اخبار اي تي

یکشنبه ۰۲ اردیبهشت ۰۳

امنيت

۶ بازديد

امنيت در دنياي ديجيتال موضوع بسيار پراهميتي است. پيش از اين در يك مطلب آموزشي نكاتي را به شما آموزش داديم كه با رعايت آنها امنيت شما در دنياي ديجيتال حفظ مي‌شود. يكي از مواردي كه مي‌تواند امنيت شما در دنياي ديجيتال را به خطر بياندازد، وب‌گردي است.
به گزارش كليك، شما با وب‌گردي در سايت‌هاي مخرب و آلوده مي‌توانيد، سيستم خود را آلوده كنيد و راه نفوذ هكرها به سيستم خود را هم باز نماييد. پس امنيت وب‌سايت‌هايي كه از آنها بازديد مي‌كنيد، موضوع بسيار مهمي است. در اين مطلب آموزشي به شما آموزش مي‌دهيم كه چگونه امنيت وب‌سايت‌ها را بررسي كنيد.

براي بررسي امنيت وب‌سايت‌هايي كه قصد بازديد آنها را داريد، مي‌توانيد از ابزارهاي آنلاين استفاده كنيد. اين ابزارها امنيت وب‌سايت مورد نظرتان را براي شما بررسي مي‌كنند، و پس از آن شما مي‌توانيد با خيال راحت از آن وب‌سايت استفاده نماييد.


يكي از سرويس‌هايي كه به صورت آنلاين و رايگان، امنيت وب‌سايت را براي شما بررسي مي‌كند، Web Inspector است. اين سرويس، پس از وارد كردن آدرس وب‌سايت مورد‌ نظر، براي شما آن را اسكن مي‌نماييد و نتيجه را براي شما نمايش مي‌دهد. اين سرويس وب‌سايت را از نظر حملات فيشينگ، نرم‌افزارهاي مخرب، در پشتي، تروجان بررسي مي‌كند.


سرويس امنيت وب‌سايت، AsafaWeb است. اين سرويس، امنيت وب‌سايت مورد نظر را براي شما با سرعت بالايي بررسي مي‌كند. اين سرويس هم سايت مورد نظر شما را اسكن و نتيجه را براي شما نمايش مي‌دهد. سرعت اين سرويس، از قابليت‌هاي برتر آن است.


يكي ديگر از سرويس‌هاي آنلاين بررسي امنيت وب‌سايت، UpGuard Web Scan است. اين سرويس ريسك را براي شما ارزيابي مي‌كند و فاكتورهايي SSL، حمله Clickjack، كوكي‌ها و … را براي شما رتبه بندي كند.


سرويس Tinfoil Security، از ديگر سرويس‌هاي برتر بررسي امنيت وب‌سايت است كه در ابتدا امنيت وب‌سايت شما را از نظر ۱۰ آسيب‌پذيري مهم بررسي مي‌كند و پس از آن به سراغ ساير بررسي ساير آسيب‌پذيري‌ها مي‌رود. براي دريافت گزارش كامل نياز به ثبت‌نام است.


وب‌سايت‌هاي بالا سرويس بررسي امنيت وب‌سايت را به صورت رايگان و پولي براي شما انجام مي‌دهند. نسخه پولي گزارش كامل‌تري را از امنيت وب‌سايت در اختيار شما قرار مي‌دهد.
براي امنيت در دنياي ديجيتالي، حتما امنيت سايت‌هاي مورد نظرتان را بررسي كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.