آرشیو اردیبهشت ماه 1400

كامپيوتر و اخبار اي تي

جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

امنيت

۶ بازديد

امنيت در دنياي ديجيتال موضوع بسيار پراهميتي است. پيش از اين در يك مطلب آموزشي نكاتي را به شما آموزش داديم كه با رعايت آنها امنيت شما در دنياي ديجيتال حفظ مي‌شود. يكي از مواردي كه مي‌تواند امنيت شما در دنياي ديجيتال را به خطر بياندازد، وب‌گردي است.
به گزارش كليك، شما با وب‌گردي در سايت‌هاي مخرب و آلوده مي‌توانيد، سيستم خود را آلوده كنيد و راه نفوذ هكرها به سيستم خود را هم باز نماييد. پس امنيت وب‌سايت‌هايي كه از آنها بازديد مي‌كنيد، موضوع بسيار مهمي است. در اين مطلب آموزشي به شما آموزش مي‌دهيم كه چگونه امنيت وب‌سايت‌ها را بررسي كنيد.

مزاياي آموزش الكترونيكي براي بزرگسالان و والدين

۶ بازديد

شما در نظر داريد كه براي ادامه تحصيل به مدرسه برگرديد. شايد اين كار براي تغيير شغل ، بهبود چشم انداز مالي شما يا به سادگي براي يادگيري چيز جديد باشد. اما به عنوان يك يادگيرنده بزرگسال و يك والدين ، ممكن است از خود بپرسيد كه چگونه مي توانيد ميل خود را براي يادگيري با ساير مسئوليت هاي خود متعادل كنيد. و اگر فرزندان شما در حال حاضر از طريق آموزش الكترونيكي در خانه تحصيل مي كنند ، چگونه مسئوليت نظارت بر تحصيلات آنها را بر عهده مي گيريد در حالي كه آينده خود را به عهده مي گيريد؟