معرفي نرم افزار و اپليكيشن ها

كامپيوتر و اخبار اي تي

یکشنبه ۰۲ اردیبهشت ۰۳

معرفي نرم افزار و اپليكيشن ها

۶ بازديد


تكنولوژي و فناوري نيازهاي ما را تغيير داده‌اند و كاري كردند كه بتوانيم تمام كارها را با سرعت بيشتر نسبت به قبل انجام دهيم، سرگرمي بيشتري داشته باشيم و ارتباطات خود را گسترش دهيم. با پيشرفت تكنولوژي شاهد هستيم كه روزانه تعداد اپليكيشن‌ها و نرم افزارهايي كه توسط شركت‌هاي بزرگ و كوچك توليد مي‌شوند و سر و صدا نيز به پا مي‌كنند، رو به افزايش است. تمام اين ابزارها نه تنها براي افراد و استفاده شخصي مزاياي بسياري دارند، بلكه شركت‌ها نيز جزء طرفداران پر و پا قرص آنها هستند و به عنوان مثال براي كارهاي مالي خود سراغ نرم افزار هاي حسابداري مي‌روند.
تمام اينها سرعت كارها را افزايش داده است و همچنين روند انجام كارها در شركت‌ها را نيز بسيار منظم‌تر و سازماندهي شده‌تر كرده است.

نرم افزارها و اپليكيشن‌ها معرفي مي‌شوند كه به ما كمك كنند و ما را سرگرم كنند. اما آيا مي‌دانيد كه كدام نرم افزار و اپليكيشن مناسب شماست و براي كارهاي خود به چه ابزاري نياز داريد؟
اين سؤال‌ها مي‌توانند سؤال بسياري از افراد باشند كه دوست دارند از اين ابزارها استفاده كنند، ولي آشنايي با نحوه كار و كاربردهاي هر نرم افزار و اپليكيشن ندارند. به همين خاطر بايد سراغ مرجعي بگرديد كه بتواند شما را در اين زمينه ياري كند و اطلاعات مفيدي در رابطه با انواع نرم افزار و اپليكيشن به شما بدهد.


وب‌سايت زي نسي درك مزايا و معايب هر اپليكيشن و نرم افزار و مقايسه آن با نرم افزارهاي ديگر به شما كمك مي‌كند بفهميد كدام ابزار براي استفاده شخصي و براي استفاده شركتي مناسب است.
در واقع معرفي و مقايسه امري حياتي براي شما به شمار مي‌آيد، زيرا قرار است از اين ابزارها براي ارتقا شركت خود استفاده كنيد و شايد بتوانيم آنها را ستون فقرات شركت شما نامگذاري كنيم.

حتي اپليكيشن‌هاي شخصي نيز بايد براي شما امكانات و ويژگي‌هايي را فراهم كنند كه بتوانيد با كمك آنها كارهاي خود را مكانيزه كنيد و حتي بهترين آنها را براي يادگيري و سرگرم شدن انتخاب كنيد.
وب‌سايت زينسي مي‌تواند مرجع شما براي پيدا كردن نرم افزار و اپليكيشن و همچنين مقايسه آنها باشد. يك تيم جوان نرم‌افزاري پشت زينسي است تا بتواند انتخاب نرم افزار را آسان‌تر و هوشمندانه‌تر كند و وبلاگ زينسي سورپرايزي براي ادامه‌ي اين مسير است.

زين سي در مسير انتخاب نرم افزار همراه شماست تا با هم و در كنار هم بهترين گزينه‌ي نرم‌افزاري و بهينه‌ترين راهكار براي شما و شركت‌تان را انتخاب كند، تا منجر به صرفه‌جويي در زمان ارزشمندتان باشيم.


مزاياي استفاده از زينسيزينسي امكانات بسياري را در اختيار كاربران خود قرار مي‌دهد كه تمام آن امكانات از مزاياي آن به شما مي‌آيد. مهم‌ترين مزيت زينسي اين است كه بانك نرم افزار و اپليكيشن بسيار گسترده و بزرگي دارد، كه كاربران 100 درصد مي‌توانند اپليكيشن مورد نظر خود را در ميان اپليكيشن‌هاي زينسي پيدا كنند.


مزيت ديگر زينسي معرفي و توضيحات كامل درباره هر نرم افزار و اپليكيشن است كه در كنار آن كاربران به نظر ديگر كاربران نيز دسترسي دارند و مي‌تواند از آنها براي تصميم گيري خود استفاده كنند.


مزيت ديگر زينسي اين است كه به شما كمك كند كه خيلي سريع به نرم افزار مورد نظر خود برسيد و در كمترين زمان ممكن نيز آن را دانلود كنيد. اما مهم‌ترين مزيت زينسي مقايسه نرم افزارها است كه به خوبي مي‌توانيد نرم افزارها مشابه با نرم افزار انتخابي خود را به ليست مقايسه خود اضافه كنيد و اطلاعات بسيار مفيدي درباره تمام آن نرم افزارها دريافت كنيد. اين اطلاعات مي‌تواند در مورد ويژگي‌هاي هر كدام و آخرين نسخه‌ها باشد.



پيدا كردن و دانلود كردن نرم افزارهاي ضروري، هميشه كاري زمان‌بر و قت‌گير بوده و شايد بعد از نصب ده‌ها نرم افزار و اپليكيشن به آن موردي برسيد كه تمام نيازهاي شما را برآورده كند. كاري كه زينسي انجام مي‌دهد، براي اين است كه شما ديگر اين مقدار زمان را براي پيدا كردن نرم افزار مورد نياز خود صرف نكنيد و بعد از خواندن اطلاعات و مقايسه با ديگر اپليكيشن‌ها، انتخاب نهايي را دانلود كنيد.


ليست دسته بندي كامل نرم افزار ها و اپليكيشن ها زينسي شما را از بابت دستيابي به بهترين گزينه‌ها مطمئن مي‌كند و مي‌توانيد زينسي را بهترين مرجع براي دانلود نرم افزار و اپليكيشن بدانيد. دسته بندي زينسي در مورد معرفي اپليكيشن‌ها و نرم افزارها به قدري وسيع است كه به هيچ عنوان دست خالي از اين وب‌سايت خارج نمي‌شود و حتما ابزار مورد نظر خود را پيدا مي‌كنيد.

اگر بخواهيم به مهم‌ترين اين دسته بندي‌ها اشاره كنيم مي‌توانيم زير را نام ببريم:


اپليكيشن بازي

اپليكيشن بازي كودكان

اطلاعات شهري

عمليات بانكي

بيمه

مديريت يادآوري

نرم افزار و اپليكيشن آموزش زبان انگليسي

معاملات بورس

تاكسي اينترنتي

نرم افزار و اپليكيشن حسابداري شخصي

حسابداري فروشگاهي

حسابداري تجاري اداري

حسابداري صنعتي

حسابداري توليدي

مديريت پروژه (اپليكيشن)

 

 

 www.zinsy.ir

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.